POVRATAK |
( 5 ) Čiji smo mi u stvari sljedbenici? |
BOŽJI VRTLOG U MATERIJALNOM! |
Sve do
sada vidljivo i nevidljivo nastalo je po volji samoga Boga, sve
ispod Njega, ništa ravno Njemu. |
Iz
kojeg razloga tada mogućnost razvitka nevjere - zla u „Edenu” ako to
već tada nije bio put stvaranja paralelno sa ljudima i razvoja Zloga
i Sotone, kao mača neposluha i nevjere prema samome Bogu. |
Dali je tada u stvari sve ovo zlo
na drugoj strani u materijalnom svijetu prešutno odobreno po Bogu,
kao jedan način potporanj, stimulans i balans prave dugotrajne
vjere? Da li bi uistinu Sotona ili Zlogi kažnjavali svoje ljude koji
im dobro služe, i tako udovoljavali Bogu, ako i oni sami, i sam
Pakao nisu pod nadzorom Boga. Koji je moto da Zlogi ili Sotona ne
zagorčavaju život Bogu i zabranjenom svijetu, odnosno da oni sve zle
duše pokorno primaju u pakao, a ne šalju ih u pohode Božjeg raja da
tamo još više naude nedužnima? Zašto Bog konačno ne skonča Zloga,
već kažnjava ljude materijalnog svijeta? |
Očigledno što je i Sotona i Zlogi sila prešutno odobrena i stvorena
po Bogu u onom nivou moći kojom će ona moći samo iskušavati u
materijalnom svijetu upravo nas ljude; Božje najmilije djelo, sve od
Edena pa do danas. Sva sila Sotone dana joj je u vrlo uskom krugu -
ljudskoj pohlepi za materijalnim; odnosno izdaji Boga stvoritelja, i
zato sve što zarobi ljudsko u pohlepi
za materijalnim to joj po nalogu i pod paskom Boga ostaje podčinjeno
sve do kraja u paklu licemjerja, boli, razočarenja, patnji, nasilja, i gnjevu
Boga za izdajstvom i prevrtljivošću ... Za svoj iskup postojanja,
Sotona za sve svoje učinjeno zlo u materijalnom svijetu prešutno po
Bogu, mora se iskupljivat i pokoravat Bogu u drugom van-materijalnom
svijetu kako ju On kao nadzorna Sila ne bi uništio.
Ljudi samo u ovom svijetu prividno čine
sotonu jakom, zato Bog do sada nije uništavao moć ljudske sotone na
onome svijetu, već je činio ravnotežu između zla i dobra na ovome
svijetu, nad ljudima, čineći potop, razaranja, stradanja, izumiranja
ili opet slanjem svojih poslanika. Živimo u svijetu izmišljenom od
Boga, svijetu iskušenja, i prevladavanja zla i dobra, svijetu naše
refleksije samouništenja gubljenjem vjere u Boga i ne pridržavanjem
njegovih zapovijedi, živimo u svijetu i životu kakvoga baš mnogi i
ne bi htjeli, jer kad bi ga mnogi stvarali ne bi ga takvim stvorili.
Htjeli mi to ili ne htjeli svijet je po Bogu i bit će po Bogu, a mi
se moramo opet htjeli to, ili ne htjeli pridržavati Božjih manira,
jer Bog neće kaznit za zla sotone, nju samu, već nas ljude, zato što
sotona mora i morat će i dalje postojati radi ljudi koji moraju
imati vječni pakao kojim će ona udovoljavati Bogu, te tako
nadživjeti sve ljude ovoga svijeta koje je uspjela zavesti, pa i
onih ljudi kojih su ostali nepokolebljivo vjerni Bogu. |
Od
samog početka (Edena), na ovom našem materijalnom svijetu sotona po
Božjoj prešutnosti čini što hoće; zavodi ljude, te neke poslije i
opsjeda preko kojih još više djeluje ruši i razara sve što nije pod
strogom zabranom Boga ili njegovih
poslanika koji su došli činiti ravnotežu ekspanziji moći Sotone u
materijalnom, zbog ljudske izdaje i pohlepe.
Isus-sin Božji, Mojsije, Abraham, i mnogi
drugi izabranici i poslanici poslani među ljude u
materijalnome, Očeva su trenutna pomoć i ravnoteža ljudima naspram
moći sotone u tom svijetu. To potvrđuje i Biblija primjerice preko
Isusa Krista koji se javno digao protiv sotone i javno istjerivao
sotonu iz ljudskog tijela, ali ne i zatirao sotonu. Zašto, dali nije
smio radi Boga ili nije mogao dok nije prešao u svoj duhovni jači
svijet? Zašto se Isus Krist također borio protiv sotone preko ljudi
šireći vjeru u Oca Boga, a ne direktno sa njome, istrebljujući je i
oslobodivši time sav ljudski rod? Da li zato što je zlo na jedan
način potporanj vjere, stimulans vjere, balans vjere? Zar je to Bog
od samog početka znao i zato od samog početka nastanka ljudi dao
ljudima da biraju od početnih jednostavnih stvari, pa do izbora
ključnih odlučujućih stvari kao nepokolebljive vjernosti Bogu ili
naprotiv izdaje Boga i svega što je Božje. Svi ljudi koji su
izabrali izdaju Boga, u stvari krajnje se ispostavilo da su sve
izgubili i stečenu imovinu i dušu, a da u stvari nisu izbirali
ništa, jer su u Božjem svijetu svejedno na neki način služili Bogu.
To znači i danas, i ako služili sotoni i izdali Boga, i ako ne
vjerujemo u Boga i želimo mu napakostiti i izdati, zadrti, ne možemo
to, jer opet ćemo i sada kao i prije, biti prezreni od Boga,
izgubiti dušu kod Boga, biti u samom paklu, a svejedno ćemo služiti
Bogu i biti ponovo na jedan način potporanj božjoj vjeri. Živimo
u Božjem svijetu i vrtlogu i nismo dorasli da se odvojimo,
nadmudrimo ili prevarimo još uvijek Boga. |
Danas
nažalost zbog sve većeg vladanja ideala raskoši koji se šire
medijima, mnogi mladi, a i stariji, okreću se sotoni koja u stvari
nikad nikome nije donijela ništa dobro niti će ikada donijeti,
okreću se njenim manirima, njezinim idealima gotovo posve
zanemarujući 10 Zapovijedi Božji koji su postali podsmjeh i sprdnja
takozvane naše „vjere ”; ukradem (pokajem se za to?) ali ne vratim
ukradeno već i nakon te ispovijedi i dalje uživam u tim istim
plodovima đavoljeg djela pokazujući drugim ljudima praznu vjeru u
Boga, varam prijatelje i bližnje (pokajem se?) – ali se ne
ispričavam, jer i ne vjerujem u stvarni usud kazne Božje, činim zlo
(pokajem se?) – ali ne žalim žrtve i ne ispravljam zlo već
zadovoljavam sam sebe ispoviješću, opijam se (pokajem se?), ali
između vjere i pića opet biram piće, jer sam sam sebi najbolji Bog.
Danas sve više podčinjavamo vjeru sebi, umjesto sebe vjeri, okrećemo
se manirima Sotone i Zloga glumeći izvana vjernika, zavaravajući
sebe i okolinu, ali ne i Boga. I ako se tako nastavi i ne pokušamo
se preobraziti, morat će doći ponovo vrijeme djelovanja samoga Boga
među ljudima na bilo kakav način, a neka svatko odluči kako će
dočekati takav dan. |
|
|
( 4 ) Čiji smo mi u stvari sljedbenici? |
PRIZNAJEMO LI KRISTA ZA BOGA? |
Mnoge su obitelji u prošlom sistemu vladavine zavedene, prisiljene,
a neke i same dobrovoljno prihvatile teoriju da Bog ne postoji, i
izbacile Ga iz obitelji. Zbog tad usađene pohlepe i nemoralnosti mi
smo narod koji još i danas nažalost luta u bezvjerju ne želeći se
još uvijek odreći sotonskih negativnih poroka, pa i sada često
čujemo riječi u međusobnim razgovorima kako smo mi uklet narod koji
je spreman uništiti bližnjega svoga i zbog samo male zanemarujuće
dobiti. Radi toga danas i mnogi dobri vjernici pomalo su izašli iz
konteksta naše prave vjere i stvorili umjereniju vjeru koja više
odgovara nama nego zapovijedima Boga, učenju Isusa i njegovih
sljedbenika apostola. Tako je uklonjen jedan ogroman dio »Vjere«
naših duhovnih i moralnih obaveza kao: slavljenje i uzvišavanje Boga
u crkvi nedjeljom i blagdanom, redovita Pričest, dnevne molitve i
stalan život sukladan Božjim zapovijedima
(Spomeni se svetkovati dan Gospodnji, Ne ukradi, Ne reci lažna
svjedočanstva, Ne sagriješi bludno, ...). Većina nas za
to još uvijek krivi posijanu sumnju u postojanost Boga od prijašnjih
vlasti, mada svi mi unatoč toj vanjskoj nametnutoj sumnji u dubini
sebe; duše gdje i jest bit nas i naše vjere osjećamo postojanje Boga
kao glavnog upravitelja nas i naše sudbine preko Njega samoga, ili
preko svoga sina Isusa Krista? Zato se nitko potpuno od nas i ne
usudi posve odvojiti od Boga, bojeći se njegova gnjeva zbog naše
izdaje i nemarnosti, što je jedan očit dokaz da nitko od nas nije ni
prihvatio vjeru u ne postojanje Boga. Zato nema istinskog opravdanja
za ljude koji za svoj nemar još uvijek traže opravdanje u drugome, a
ne u sebi, koji još uvijek ne nalaze vremena i ako im nitko ne brani
doći u crkvu nedjeljom i blagdanom proslaviti Njih, gdje Oni uistinu
jesu, gdje se naš zagovaratelj Isus Krist časti, a ujedno i sa svima
nama zajedno slavi Oca svoga - Boga našega. Radi toga danas je naš
veći grijeh od sumnje postao naš nedolazak u crkvu, jer tako svojom
voljom svjesno ne uveličavamo Boga, Isusa, Mariju i njihove
sljedbenike. Grijeh nam je čekanje Božje milosti pasivno kod kuće;
jer je nećemo vidjeti, grijeh nam je čekati svoj sudnji dan za
pomirbu sa Bogom, jer ne znamo kakve će volje biti tada; hoće li nas
stjerat u pakao ili primit u svoj raj. Osobni grijeh nam je
što ne primamo redovito sakrament Pričesti (što Isus od nas traži
Posljednjom večerom), jer tad u crkvi ne uzvisujemo dovoljno Isusa
Krista sina Božjega, a njegovi smo sljedbenici. Grijeh je: ne
moliti, jer tad ne komuniciramo sa Bogom. Grijeh je ne slaviti
redovito Boga kod kuće, jer tad umjesto Boga uzdižemo sami sebe ne
priznajući ga kao našeg gospodara života, smrti i vječnosti.
Nedovoljna je naša vjera koju imamo samo u zlu, smrti, nevolji i
bolesti kad je u takvim trenucima i svaki nevjernik spreman postati
dobar vjernik Bogu i Isusu Kristu samo da dobije nadu, spas i
blagoslov Božji. Rado svi ističemo križeve po kućama kao
simbol naše vjere; ali sveta Pričest, a ne križ istinski je
simbol i zavjet Kristove vjere i sljedbeništva bez čega su ti
križevi; simboli obiteljske vjere po kućama odavno izgubili
blagoslov zaštite postojeće obitelji od stalnog zla, zbog ne
prepoznavanja više kršćanskog okruženja u kojem oni djeluju. Zato
uistinu počnimo istinski slaviti Isusa Krista zagovaratelja nas
ljudi kod Oca svoga, jer je on Sin Božji koji je sebe dao razapeti
za otkupljenje sveg ljudskog grijeha, kako i našeg današnjeg, jer
On je naš lakši put k Bogu; koji je » život «, a ujedno i » smrt «
naša, koji stoga kao Otac naš Stvoritelj mnogo okrutnije, strože i
bezosjećajnije, kažnjava nas ljude zbog izdajničke nevjere.
Našom sadašnjom vjerom ili već i nevjerom, bez posrednika Krista i
Marije teško ćemo zadobiti Božji blagoslov koji bi zadovoljio naše
potrebe. Slavimo i uzdižimo Isusa Krista i Mariju da nam otvore put
k Srcu Boga našega, da nas uvedu na lakši način u Njegov
život vječni. Isus Krist nam je preko sebe i svoje Posljednje večere
– preko svoga tijela (posvećenog kruha) i preko svoje Krvi
(posvećenog vina) dao vječni dar: savez, pomirenje i dodir sa Njime
i Bogom; Ocem Svojim. Ne zakidajmo sami sebi taj potreban blagoslov
Božji; puninu ispraznog ovozemaljskog života – (volju, vjeru, nadu,
sigurnost, zadovoljstvo, krepost, mir) kad to nitko od nas ne traži?
Osjetimo preko tijela i krvi Kristove zadovoljstvo vjere, osjetimo
zadovoljstvo našeg življenja i potrebu našega postojanja. Osjetimo i
uživajmo preko tijela Kristovog u čari čistoće nas; - duša, trenutno
u svom materijalnom okruženju, jer to je temelj puta ostvarenja svog
sna; – vječnog sjaja nas u Božjem i Isusovom okruženju. Ne odbacujmo
olako ono što nitko ne može opovrgnuti, ne dozvolimo da radi nas
nadvlada kaos i nasilje – sotonin pir, koji danas sve više jača i
širi svoje sotonine uklete putove k životu vječnome. |
|
|
( 3 ) Čiji smo mi u stvari sljedbenici ? |
RAZVESELJAVAMO LI JOŠ UVIJEK
BOGA ? |
Iz
Biblije saznajemo da je Bog već mnogo puta raskidao savez sa
ljudima, plemenima i narodima koji nisu štovali njegovu vjeru te ih
je za neposluh sve teško kažnjavao, pokoravao drugim narodima, a
poneke čak zbrisao sa lica Zemlje. Također znamo da je pun milosti
prema svojim vjernim sljedbenicima; da im daje Blagoslov riječima ,,
Idite i množite se, napučite ovu Zemlju svojim naraštajima ”. Ako je
Bog samo jedan, te u svim vjerama štujemo toga Boga istoga samo
preko drugih Božjih izabranika kao što Islamisti slijede Abrahama ,
Židovi slijede Mojsija, a mi kršćani sina njegova Isusa Krista, tad
si možemo postaviti pitanje, da li smo mi još uvijek radi naše
nevjere njegovi miljenici i da li još uvijek i za nas vrijedi njegov
Blagoslov ,, Idite i množite se, napučite ovu Zemlju svojim
naraštajima ”. Većinom svi znamo da je u Islamu i Židovstvu vjera
još uvijek glavni pokretač u obiteljima unatoč razvijenom školstvu,
dok se kod nas većinom vjera svela na najmanji minimum, a negdje čak
i na samozadovoljavanje samoga sebe nimalo u skladu sa postojećom
religijom. Umjesto da posvetimo svoje slobodno vrijeme štovanju
Boga, mi u naprednim i razvijenim civilizacijama sve se više bavimo
mišlju je li uopće moguće postojanje tako moćne žive sile; „ Boga ”
kao jedinog mogućeg vladara beskonačnog prostora i vremena, svega
živog i neživog na ovom planetu pa čak i našega samoga razvitka
kojega pripisujemo samo sebi i toku vremena. Mnogi govore da je to u
današnje vrijeme normalno, da djeca, pa i mi odrasli više ne
posvećujemo toliku pažnju Bogu jer nauka i znanost već su dokazali i
razjasnili da nema mjesta Bogu u nastanku našeg života i Zemlje.
Radi toga pojavljuje se sve manji broj ljudi koji svoj život još
uvijek istinski povezuju sa Bogom, a isto tako smanjuje se i broj
porodica koje bar donekle prizivaju Boga u svoj život. Kome ćemo
vjerovati ako ne dokazanim činjenicama koje nam predočavaju u školi
i u raznim medijima? Ali, da li je baš sve tako jednostavno kako nam
govore? Zar je zaista baš tako normalno da neživa tvar sama od
sebe stvoriti živo biće i dade mu dah života? Zašto samo mi
imao ,, svijest ” i neprirodno naglašenu inteligenciju i
kreativnost, kad to nije potreba evolucije života, već potreba živog
bića koje će moći razumjeti i štovati svog stvoritelja, koje će moći
razlučiti dobro od zla, koje će moći zanimljivo komunicirati i sa
samim stvoriteljem? Zašto se još i danas u zemljama gdje Bog postaje
zanemaren i zanijekan odmah pojavljuje refleksija tragedije
prijašnjih poganih naroda? Zašto izumiremo pojedini narodi
razvijene Evrope gdje je Bog zanemaren, a na naše mjesto sve većim
tempom dolaze ljudi iz zemalja još uvijek jake očuvane kršćanske,
islamske i druge vjere? Zašto taj trend nitko ne može zaustaviti
osim vjere Boga? Ovakvi primjeri pomalo dokazuju da mi i nismo sami
apsolutni vladari našega planeta i našega života jer puno toga
očigledno i tako jednostavnoga ne možemo sami riješiti bez pomoći
Boga. Upravo radi tog našeg još uvijek ograničenog spektra mogućeg
razmišljanja i djelovanja Bog nam je i dao mogućnost komunikacije
između sebe i nas, preko nas samih ili preko svojih izabranika, da
bi nas svjesno mogao vodi i pomagati u našem životu kao mi roditelj
svoju djecu. Zašto tada mi prekidamo tu komunikaciju ako je to Bogu
milo? Ne bojimo li se nimalo Njegova gnjeva što ne koristimo tako
vrijedan dar kojeg nam je sa toliko pažnje dao? Pa i mi sami
najčešće zapostavimo životinju koja nas više ne razveseljava ili ne
sluša naše naredbe. Pitanje je možemo li još našom nemarnošću uopće
komunicirati sa Bogom ako i hoćemo jer je već većina od nas odavna
prekinula pomirbu sa Bogom preko sakramenata Ispovijedi i Pričesti?
Nadajmo se da možemo jer smo mi ipak Njegovi miljenici; njegova
djeca stvorena na sliku i priliku samoga Boga. Mnogi će reći bolje
ikakva komunikacija nego nikakva, ali da li je takva komunikacija
zaista dovoljna za razveseljavanje Boga i izmamljivanje njegova
blagoslova na nas u našim stvarnim potrebama? Predočite si u kojem
nivou mogu i do kada razgovarati dva sugovoritelja različitih
stavova ako se ne mire. Zato se redovito mirimo sa Bogom preko
Sakramenta Ispovijedi i Pričesti da bi naša molitva imala što veći
odjek u Božjoj ljubavi prema čovjeku. Ne dozvolimo da se našom
nevjerom i našom nemarnošću stvara sve veći jaz između Boga i nas
jer nismo ni svjesni koliko nas može u životu tanka nit Blagoslova
dijeli između sreće i zla. |
Kršćanska vjera je mnogo dublja od molitve, kršćanska vjera je mnogo
više od djela; kršćanska vjera je život našeg ljudskog života,
kršćanska vjera je spoznaja i priznanje našeg ništavila naspram
svemoći i beskonačnosti Boga. |
|
( 2 )
Čiji smo mi u stvari sljedbenici ? |
DA LI
SU NOSIOCI
OBITELJI -
I MILJENICI
BOŽJI ? |
Koji je razlog da se naši nosioci obitelji zadržavaju po kućama i
gostionicama, kad znamo da u našem kršćanstvu, a tako i u svim
drugim vjerskim zajednicama (islamu, budizmu, hinduizmu, židovstvu),
nezamislivo je i sramotno da glava obitelji; hranilac ne odlazi
redovito u hram Božji iskazati svoje štovanje i vjeru svoje cijele
obitelji prema Bogu i njegovim bližnjima? Dok drugdje to muškarci i
žene smatraju nadasve čašću, obavezom, dugom prema Bogu, prizivom
milosti Božje i blagoslova, te zaštitom obitelji i imanja od zla,
naši nosioci obitelji većinom to smatraju ponižavajućim, nebitnim,
smiješnim i beskorisnim. Slove se kao kršćani, božji vjernici, a
pokazuju istovremeno svojim djelima okolici kako nismo obavezni
slaviti, ni polagati račune Bogu za proteklo razdoblje proživljenog
života i njegove žetve. Neki smatraju da Bog nije zaslužan za
njihovo postojeće materijalno dobro, već oni sami, drugi nisu opet
nikad zadovoljni sa svojim postignutim stanjem i misle da Bog nije
dosta učinio za njih da bi mu se odlazili redovito klanjat u crkvu,
treći smatraju da su presiromašni i da na njih Bog ne misli, a
poneki ne odlaze jednostavno jer sumnjaju u njegovo postojanje, pa
smatraju to beskorisnim i nebitnim činom. No ne primjećujemo koliko
smo u stvari većinom svi bogati na ovaj ili onaj način, dok to ne
izgubimo. Koliko samo ima u obiteljima nesloge, razdora, svađe,
preljuba, nesreća, bolesti i prijevremenih smrti. Zar to nije
dovoljan razlog da se hranitelj obitelji pojavi u crkvi i pokloni
pred Bogom dajući do znanja da nitko nije iznad Boga? Možda baš radi
tog ne traženja u crkvi Božjega blagoslova od glave obitelji, danas
pomalo propadaju čitave obitelji, loze, sela, države i gradovi,
prepušteni pomalo na milost i nemilost sebi, zakinuti Božjim
blagoslovom. Zašto žene mole u crkvi za Božji blagoslov obitelji,
kad znamo da su većinom nažalost u obiteljima žene još uvijek
podčinjene čovjeku, pa nemaju ni približnu veličinu riječi čovjeka;
nosioca te obitelji, simbola obitelji? Hoće li i koliko će
milosti od Boga dobiti obitelj u kojoj za milost i oprost moli sluga
umjesto gospodara? Još nam nije ušlo u svijest da je bogatstvo
najtanja nit naše sreće, a da bez dara i milosti Božje ne možemo u
stvari postići ništa, da smo kao ljudi nadasve umno i tjelesno
ograničeni, da puno puta ovisimo o niti sudbine - milosti Božje, da
smo bez Boga u ljudskom kolektivu sami, isprazni i izgubljeni. To se
sve više uočava u obiteljima u kojoj ni jedan član obitelji ne
odlazi redovito u crkvu iskazat svoje štovanje prema Bogu javljajući
se u njihovoj djeci pomalo refleksija Sodome i Gomore, kao taština,
oholost, gordost, bez moralnost i besciljnost, zbog čega su
sklonija; nasilju, svađi, alkoholu, drogama i samouništenju.
Zašto danas mnogi očevi, a i majke ne odlaze redovito tražiti u
crkvu Božji blagoslov za svoju djecu kao što su to sa ponosom i
strahopoštovanjem radili za njih njihovi očevi i majke, djedovi,
pradjedovi, bake i prabake? Za koga se drže nosioci obitelji
koji su preko sebe prekinuli stalnu vezu svoje obitelji sa Bogom,
što su je obnašala i držala ponosno sva prijašnja njihova
pokoljenja? Zar smiju prekinuti tražiti redoviti Božji blagoslov za
djecu koja i nisu samo njihova djeca već loza njihovih očeva,
pradjedova, cijelog njihovog naraštaja, djeca budućnosti sela,
gradova i država. Odakle im onda pravo da djecu prepuste na milost i
nemilost ispraznom našem svijetu? Potiskujući mjesto Boga u našim
obiteljima kao zaštitnika, moćnog i nadnaravnog, većina nosioca
obitelji čini stalni grijeh prikazujući svojoj djeci sebe, kao
jedinog zaslužnog za dobrostojeće stanje u obitelji, ne
razmišljajući kako možda ne bi ništa postigli ni oni bez te potrebne
milosti Božje koju su prije njihovi roditelji isprosili za njih.
Zato zaštitimo svoju djecu i sebe bar s kršćanskim minimumom;
odnosno redovitim odlaženjem na Sv. Mise nedjeljom i blagdanom,
ispovijedanjem po Božjem zakonu koji je opisan u Svetom pismu bar
dva puta u godini, i izmolimo svaki dan bar jednu molitvu Bogu.
Učinimo taj kršćanski minimum, da se konačno možemo svi sloviti kao
kršćani, da bez srama i stida svi zajedno popunimo našom skromnošću
sva prazna mjesta u crkvi koja već dugo vape za muškarcima nosiocima
obitelji, kao i za svima nama koji štujemo Boga i njegova sina Isusa
Krista. Uzdignimo sami sebe, slavimo Boga, dajmo život našemu
životu, da bi mogle sve sljedeće generacije koje će doći iza nas
procijeniti naše razdoblje kao ,, Razdoblje mira i Božjeg
blagoslova ” |
|
|
( 1 ) Čiji smo mi u stvari sljedbenici ? |
TKO JE OD NAS UISTINU BLIZAK
BOGU ? |
U
društvu i pred Bogom pretvaramo se
kao dobri i vjerni Božji sljedbenici, a u tajnosti spremno činimo
loša djela bez imalo grižnje savjesti. Kakvi smo u biti mi – onakvi
kakvim se izvana pretvaramo ili ono što u tajnosti činimo, jesmo? |
Tko se
od nas drži Božjeg zakona da svako nepravedno djelo dvostruko ili
čak trostruko ispravi kako je zapisano u Svetom pismu ? Tko se od
nas odrekao ili želi odreći prinosa takvog lošeg djela. Svi se mi
rado i naveliko odričemo samog nepravednog čina, ali ne i prihoda
tog djela – srži sotonske moći. Kad se u stvari pokajemo, kad
uvidimo nepravdu koju smo učinili i ispravimo je uz nastojanje da to
više ne činimo, ili kad uvidimo nepravdu, ispovjedio se u crkvi, ali
i dalje koristimo i živimo u plodovima te nepravde. Tako nažalost
često držeći sotonu u njedrima i njezinu žetvu u rukama odlazimo u
Crkvu iskazati svoju prevrtljivu odnosno licemjernu vjernost Bogu i
ostalim Kristovim sljedbenicima. Svi mi upravo tim činom dokazujemo
da ga se ne bojimo, da Bog nema više moći ni straha nad nama, da
nije više naš glavni vođa u našem životu. |
Zašto
se prije ispovjedi ne odreknemo sotonskog djela; žetve kako nam Bog
nalaže; ukradeno vratimo, iskorištenog namirimo, obeščašćenog
zadovoljimo, lažno svjedočenje demantiramo, alkoholizam i drogu
odbacimo, preljub zamijenimo vjernošću, nasilje i zlobu zamijenimo
dobrotom i pravednošću, svoju nevjeru Bogu pretvorimo u istinsku
vjeru i pokornost. Ovakva naša isprazna ispovijed po Svetom Pismu
nije dostojna obraćanja Bogu, a pogotovo ne čin ispovjedi kao čin
pomirbe s Bogom. Zašto se tada idemo ispovijedati Bogu, ako nismo
spremni živjeti po Božjim pravilima? Tko nam je dao pravo da
podvaljujemo svoja neispravljena loša djela pod okrilje pravednog
Božjeg ispovjednog čina? Mi smo si dali to pravo jer se ne bojimo
više Boga. Kome su tada od nas kod Boga u stvarnosti oprošteni
grijesi? Tko od nas uistinu smije primiti nadasve čisto Presveto
Tijelo Kristovo? Jako mali broj ljudi, ali što je sa ostalima
koji ga uporno primaju, a nisu očistili dušu svoju ni tijelo svoje,
ni narav svoju, ni vjeru svoju? Koja je sudbina njihova? Hoćemo biti
važni, moćni, najmudriji, biti dobri profiteri, hoćemo biti osobe
koje mogu nadmudriti svakoga pa čak po potrebi i samoga Boga. Tako
lažno ispovjedani primamo hostiju čineći najgore svetogrđe –
dozvoljavamo da preko nas neokaljana čista ljubav Božja prema
čovjeku bude zatvorena u ponor sotonine mržnje, pohlepe i nemorala.
Svakim tim činom nažalost zadovoljavamo samo sebe, a ne i Boga;
ponovno razapinjući ga, stavljajući ga na muke i patnju. Ne treba
Bog nas; ljude punih nemorala, pohlepe i mržnje, ali zato mi nadasve
trebamo njega, da nas uvede u blaženi život vječni . |
Svi se
čudimo kako nas je Bog ostavio, kako nema Božjih čuda, ozdravljenja,
ukazanja, Božjeg mira i blagoslova, kako vlada nasilje, požuda,
nemoral, a ne vidimo da i mi sami pomalo postajemo svoji službenici
pod nadzorom sotone umjesto službenika Božjih. Hoćemo pomoć i čuda
od Boga zauzvrat našoj pohlepi, sebičnosti, nevjeri i licemjerju. |
U Boga
možemo samo; istinski vjerovati i u potpunosti pridržavati se Božjeg
zakona ili opet ne vjerovati i činiti što nas volja, između čega
ponekad i nemoralna djela što većina od nas i čini. Vjerujemo
istinski u Njega ili ne vjerujemo, samo o tom ovisi kako se ponašamo
u ovom svom kratkom materijalnom životu. Ne usuđujemo se
proturječiti jačem, dirati razbjesnjelog psa, skočiti u provaliju,
pojesti pokvarenu hranu, jer istinski vjerujemo da ćemo stradati i
ako to nikad nismo probali. Što je sa Bogom ? Ne odlazimo redovito
na Svete Mise, ne molimo se redovito Bogu, ne svetkujemo sve
Blagdane, ne držimo se Božjeg zakona, a zašto. Očigledno zato jer u
njega ne vjerujemo dovoljno istinski kao u prethodnim slučajevima da
bi se plašili posljedica našeg negativnog ponašanja. |
Čiji smo onda u stvari mi sljedbenici ? .... Božji , svoji ili
nečiji koji nema |
veze sa našim Bogom ? |
N. |
|